Haberler
Rawsome markasıyla siz değerli tüketicilerimize sunduğumuz meyve ve protein barlar ve Nut Butter Ball'ları uluslararası...
Rawmygod ile kısa bir süre önce Londra'daki tüketicilerimize merhaba dedikten sonra bu hafta Almanya'da geniş...
Türkiye Alzheimer Derneği’nin paylaştığı verilere göre, Türkiye’de 600 bin aile, Alzheimer hastalığıyla mücadele ediyor. Her...
Rawsome: “Bitki bazlı beslenmenin ürün yelpazesi giderek genişliyor” Küresel salgın ve etkilerini her geçen gün...
Türkiye'nin ilk vegan, şeker ilavesiz, katkısız ve koruyucu içermeyen, glutensiz sağlıklı atıştırmalıklarını üreten Rawsome, global pazarlarda büyüme adımı atmak üzere yatırımcılarla buluşmaya hazır.
Kimi zaman açlığı bastırmak, kimi zaman öğünleri geçiştirmek için kullanılan atıştırmalık ürünler, birçok ülkede tüketicilerin beslenme alışkanlıklarının bir parçası olarak konumlanıyor. YouGov verilerine göre küresel çapta 5 tüketiciden ikisi öğünler arasında atıştırıyor. Sürdürülebilirlik endişeleriyle bitki bazlı ürünlere yönelen insan sayısı her geçen yıl artarken, sağlıklı atıştırmalık pazarı da yıllık %6,6 bileşik büyümeyle etki alanını genişletiyor.